Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. február 25., szerda

Folyt. - 2.

Azt hiszem a mai étlapom ugyanolyan kesze-kusza, mint amilyen az egész napom volt (közte azzal, hogy reggel több órát töltöttem a baleseti sebészeten az orrom miatt, de legalább tudom, hogy nincs eltörve és valószínűleg mindig is ferde volt egy kicsit...).

2009.február 25. szerda

reggeli: -
délelőtt: 175g Milli Janga kefír, 1 ek. zabkorpa, 2 Bio-Rost, 1 Bio-Króm DIA, 1 Supradin, 1 kiwi, kávé+Completa
ebéd: grillcsirke 2 szárnya (a többi részéből holnap lesz finom ebéd!), 1 sajtos pogácsa
vacsora: 1 tányér húsleves tészta nélkül karalábéval és marhahússal, 2 üres palacsinta (nem a diéta miatt üres, hanem azért, mert én így (is) szeretem :)), 2 marcipános szaloncukor (még, hogy én édesszájú lennék?)

ittam: szénsavmentes ásványvíz

sport: 40 perc (4,8km) elliptikus tréner, 40 felülés, 40 lábhúzogatás (LegMagic), 30 Callanetics gyak.

Nincsenek megjegyzések: