Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. január 21., szerda

Szakember kell, nem sztár diéta!

Szakembertől kértem segítséget.
Budapesten a Szent Imre Kórházban dr. Pados Gyula vezetésével működik a Lipid részleg. Gondoltam, ha itt nem segítenek, akkor sehol sem. Felkerestem tehát a kórház Lipid Ambulanciáját, ahol dr. Jámbor Zoltánnal megbeszéltük, hogy valóban most kell megállítani súlyom növekedését, mert talán most még nem késő. Ezért 1 hétre bevonultam a kórházba.
600 kalóriás diétán voltam. Közben torna volt minden délelőtt, emellett laborvizsgálatok, előadások, beszélgetések, tanácsok. A kórházból bármikor ki lehetett menni. Voltak, akik nagyokat sétáltak (több kilométert naponta). Én futottam egy közeli parkban és délutánonként erősítő tornán vettem részt a szomszédos rendelőintézetben. Azt hittem, hogy nagyon nehéz lesz kibírni az alacsony kalória bevitelt, mert eléggé ki volt tágulva a gyomrom a korábbi bőséges étkezések miatt. De az első éjszakát leszámítva (amikor kopogott a szemem az éhségtől), egyáltalán nem volt nehéz. Sőt, néha még az ebéd egy részét sem ettem meg, mert nem kívántam.
87,7 kg voltam és a testzsírszázalékom 35,8, a BMI értékem 29,7, a derékbőségem 97 cm volt első nap reggel (hétfőn). Vasárnap délelőtt 85,7 kg. Ez 2 kg fogyás 6 nap alatt. Jámbor doktor szerint ez jó eredmény, mert én nem túl nagy súlyfelesleggel kezdtem a diétát. Súlyosabb társaim egy hét alatt 4-5 kg-tól is megszabadultak, sőt volt, aki még ennél is többtől. Nyilván náluk több volt a vízveszteség is. Mindenesetre akár "csak" két kiló, akár 4, mindenképpen erőt ad, hogy megindulnak azok a kilók, amik eddig nem akartak. És csak 1 hét telt el!
Következő bejegyzésemben részletesen leírom mit ettem, mit csináltam az 1 hét alatt. Vagyis, hogy miből áll a 600 kalóriás diéta.

Nincsenek megjegyzések: