Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. február 4., szerda

Étrendkiegészítők

Nem vagyok híve a különféle fogyókúrás poroknak. Sosem tudhatja az ember mit is rejt valójában. Viszont vannak olyan dolgok, amik segítenek és biztosan nem ártanak.
Ilyen a rost. Ez nagyon fontos. Sajnos nagyon kevés rosttartalmú ételt eszünk és ez kihat az emésztésre, a székletre. Viszont pótolhatjuk. És segít abban is, hogy a gyomrunkat teltebbnek érezzük.
Kefírbe én a zabkorpát, a zabpelyhet és a vegyes pelyhet (pehely mix) szeretem. A Fortunate márkát választom. Magyar termék és elérhető az ára. Próbáltam már külföldit is, de semmivel sem "tudtak" többet.
A PharmaNord cég Bio-Rost tablettája is nagyon jó, ezt adják a kórházban is. A gyomorban megduzzad és így jól telít. Én étkezések előtt bő folyadékkal 2 db-ot szoktam bevenni. De be lehet egyszerre többet is venni, napi adagja 8-10 db is lehet. A kórházban megismertem egy fiatal pszichológust, aki az elhízással kapcsolatban írja az ELTE-n a doktori disszertációját. Ő kb. 130 kilóról fogyott le 90-re, így saját tapasztalatokat is fel tud használni munkájához. Ő is használta ezt a tablettát, esténkét, mikor már nem akart enni, de még úgy érezte, hogy éhes, akkor bevett sok folyadékkal akár 5 db-ot is belőle. Ez segített sokszor neki, különösen az elején, hogy ne éhezzen.
A fent említett cég Bio-Króm DIA tablettáját magam találtam meg. A króm segíti a zsíranyagcserét. Naponta reggel veszek be egyet belőle. Természetesen ez nyugodtan elhagyható.
A vitaminok is fontosak. Persze az a legjobb, ha friss gyümölccsel és zöldséggel visszük be a szervezetbe. De nem mindig eszünk belőlük eleget, így pótoljuk. Ha máskor nem is, de a 600 kalóriás héten mindenképpen. Multivitamint.
Az is rendben van, hogy diétázunk, tehát kevés zsírt viszünk be a szervezetünkbe. Viszont ne felejtsük el, hogy bizonyos vitaminok zsírban oldódóak, tehát teljesen nem száműzhetjük őket. Persze ezt a problémát ne sertészsírral oldjuk meg, hanem olajjal és azok közül is, ha az étel megengedi, akkor olívaolajjal. Én mindig teszek a salátámra. A legjobb a zöld színű extra szűz, de én annak nem szeretem az ízét, így a finomított, sárga színűt használom.

Nincsenek megjegyzések: