Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. január 31., szombat

Első hét a kórházban (2008.06.30.)

Tabletták, porok
  • 2x1 csapott evőkanál zabkorpa a kefírbe
  • 3x1 db rost tabletta naponta
  • 1 db multivitamin naponta
  • 2 db kálium kapszula naponta

Naponta legalább 2-3 liter folyadékot kell inni (melegben még többet), ebből max. 1 liter tea vagy light üdítő lehet, a többi víz legyen. Citromlét és édesítőt lehet használni.

1.nap

testsúlymérés, derékkörfogat mérése, értékek számítása, vérvétel, EKG

reggeli: 1 kefír korpával, 1 pici paprika fele

ebéd: üres húsleves, rakott karfiol darált sonkával, sajttal, 1 kicsi alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) korpával

délután: Film: Az elhízásról

2.nap

reggel 1 óra torna

reggeli: 1 kefír korpával, 1 vastag szelet uborka, 1 pohár keserű tea

ebéd: üres húsleves, kicsi sült csirkecomb párolt kukoricával, 1 kicsi alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) korpával, 1 kicsi alma

(a 2 db almát nem ettem meg, helyette meggyet vettem)

(délután kemény izomfejlesztéssel összekötött gerinctornán voltam "önszorgalomból")

délután: Film: Főzzünk okosan!

3.nap

testsúlymérés

reggel 1 óra torna

reggeli: 1 kefír korpával, 1 fél paprika, 1 pohár keserű tea

ebéd: üres leves, kicsi sült csirkecomb kínai kel salátával (savanyú változat), 1 kicsi alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) korpával, 1 kicsi alma, 1 db fél paprika

délután: Dietetikus diétás tanácsadása

(futottam és lépcsőztem a parkban)

4.nap

reggel 1 óra torna

reggeli: 1 kefír korpával, 1 szelet uborka, 1 pohár keserű tea

ebéd: üres húsleves, kicsi sült csirkecomb joghurtos, retkes zöldsalátával, 1 kicsi alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) korpával, 1 kicsi alma

(az almák helyett meggyet ettem)

(önszorgalomból gerinctornán voltam)

délután: Beszélgetés pszihológusokkal elhízásunk okairól, megoldásokról

5.nap

reggel 1 óra torna

testsúlymérés volt

reggeli: 1 kefír korpával, 1 fél paprika, 1 pohár keserű tea

ebéd: üres leves, kicsi sült csirkecomb párolt zöldbabbal, 1 kicsi alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) korpával, 1 kicsi alma

6.nap

reggeli: 1 kefír korpával, 1 szelet uborka, 1 pohár keserű tea

ebéd: üres leves, kicsi sült csirkecomb, 5 db kicsi sült alma

vacsora: 1 kefír (csak 100g-os) orpával, 1 kicsi alma

(az ebédre adott almákból csak egyet ettem, vettem Pászkát, ebből 3 db-ot ettem meg)

7.nap

testsúlymérés

Még hétfő reggelig lehetett volna maradni, de én a család programja miatt vasárnap reggel hazajöttem.

Nincsenek megjegyzések: