Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. február 21., szombat

600 kcal-ás hét - 5.nap

Nem tudom ma mennyit ettem, mert a kenyérlángos nem épp a 600 kcal-ás diéta "barátja", de Kocsonyafesztivál van Miskolcon, ki tud ennek ellenállni. Én nem tudtam és nem is akartam, inkább napközben kicsit kevesebbet ettem.

2009.02.20. péntek

reggeli: 175g Milli Janga kefír, 1 ek. zabkorpa, 2 Bio-Rost tabl., 1 Bio-Króm DIA tabl. , 1 Supradin multivitamin tabletta
ebéd: nagyon kevés csirkemell filé szeletekre vágva (só, bors), grillezve, saláta madársalátából, rukkolából kevés olívaolajjal meglocsolva, 2 koktél paradicsom
vacsora: 1 kenyérlángos, sült gesztenye, 1 dl forralt bor, 2 Bio-Rost tabletta

ittam: gyümölcstea + szénsavmentes ásványvizet

sport: ma nem sportoltam, viszont sétáltam a városban és ácsorogtam koncerteken :)

Nincsenek megjegyzések: