Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. március 21., szombat

Kifogások mindig vannak, de ez nem mentség

Az elmúlt jó pár napban (hétben?) semmit sem úgy tettem, ahogy kellett volna. Nyilván vannak kifogások (sok-sok kellemes izgalom és elfoglaltság a magánéletemben) , amik nem lehetnek mentségek.
Nem a mozgással volt a baj, az már tényleg napjaim része lett (még akkor is képes vagyok például kosarazni menni, mikor inkább a sebészeten kéne ülnöm, hogy kivizsgáltassam újabb sérülésemet, hiába, erről nem tudok lemondani).
Az étkezésemre nem figyeltem oda, sokkal többször ettem olyat, amit nem kellett volna. Így most kénytelen vagyok megint kicsit erőteljesebben figyelni a kalóriákat, pedig már egész szépen haladtam. Na, azért ne legyen senki kárörvendő, nem indultak meg rohamosan a kilóim felfelé, csak pici visszaesés után stagnálok. Magamnak nehezítettem meg a dolgot, de holnaptól megint szigorú leszek önmagamhoz. Újra írni fogom naponta, hogy mit eszem. Ha leírom, akkor magamat kontrolálhatom. Ha valaki akarja, akkor csinálja velem, de felhívom mindenki figyelmét, hogy mindenki csak saját felelősségére fogjon bele és csak edzettségének megfelelően mozogjon!

Nincsenek megjegyzések: