Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. március 3., kedd

Kecskesajtkrémes grillezett pulykamell

Ez nem is igazán recept, csak egy variáció a grillezett húsokra. Hirtelen ötletből jött: benéztem a hűtőbe és megláttam a kecskesajtkrémet, gondoltam kipróbálom, hogy milyen ha teszek a húsra. Nekem ízlett.

A pulykamellből vékony szeleteket vágok, sózom, borsozom és nagyon kevés olajon megsütöm az egyik felét. Mikor megfordítom, akkor a már kész oldalára egy kevés sajtkrémet kenek. Míg a hús megsül, a sajtkrém kellemesen átmelegszik és szétolvad a hús tetején.
Természetesen készülhet csirkemellből is, de el tudom képzelni vékonyra vágott szűzérmén is. Így még nem próbáltam, de szerintem biztosan finom lehet.
Én a Garabonciás márkájú natúr kecskesajtkrémet használtam, ami kis kerek dobozban kapható. Egyébként ez a krém pirítósra vagy magos kenyérre, zsemlére kenve is nagyon finom. (Meg csak magában a dobozból is...)

Nincsenek megjegyzések: