Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. február 24., kedd

Lássuk a folytatást! - 1.

Eltelt a 600 kcal-ás hét, ami nem is 7 nap volt, hanem inkább csak 5. Nyilván az én "fegyelmezetlenségem" miatt, de egyáltalán nem zavar a dolog, mert az 5 nap alatt többet fogytam, mint előre reméltem. Ez persze nem azt jelenti, hogy akkor másnak is csak ennyit ajánlok, nyilván kevesebb mozgás mellett kevesebb súly fog lemenni, és azért nem árt igazán egy hétig csinálni. Én most fokozatosan fogom emelni a bevitt kalória mennyiségét két okból is.
Az egyik, hogy nyilván nem akarom megterhelni a gyomromat, hisz az előző héten keveset ettem, nem szabad hirtelen rászabadulni a hűtőszekrényre. Ezt nem ajánlom másnak sem. A másik, hogy kicsit így kompenzálok azért, mert nem 7 napig tartottam a szigorú diétát.

Most leírhatnám visszamenőleg, hogy mit ettem vasárnap és hétfőn, de nem teszem, mert egészen pontosan nem jegyeztem meg, így pedig nincs értelme. (Helyette írok majd egy finom receptet :) )
A mai nappal kezdem. Ma még biztosan nem írom le (de lehet, hogy holnap sem), hogy ez mennyi kalória, mert nincs időm kiszámolni, de ígérem, hogy utólag pótolni fogom. De egy biztos, hogy nem lesz 800-900 kcal-nál több. (Igaz, hogy még nincs vége a napnak, de már tudom, hogy mit fogok vacsorázni, így ezt is le tudom írni.)

2008. február 24. kedd

reggeli: 175g Milli Janga kefír, 1 ek. zabkorpa, 1 Bio-Rost, 1 Bio-Króm DIA, 1 Supradin
délelőtt: 1 mandarin, 1 káposztás pogácsa, 1 kávé+Completa
ebéd: mustáros csirkecsíkok (vasárnapról maradt), krumplipüré (na ezt azért nem ajánlom sűrűn, nekem sem kellett volna most...de nagyon finom volt!)(->Rékának üzenem: ez már finom volt, nem a vasárnapi maradék... :) !!!)
vacsora: 100g Milli Janga kefír, 1 ek zabkorpa

ittam: szénsavmentes ásványvíz

sport: kosárlabda (némi orrsérüléssel kombinálva), 30 felülés, 40 lábzárás (LegMagic), 30 Callanetics fenékre-combra

1 megjegyzés:

Shade írta...

Akkor biztos nagyon finom volt!!! Most irigykedek:)