Üdvözöllek!
Keresgélj nálam nyugodtan! Szólj hozzá bátran! Ne habozz kérdezni! Érezd otthon magad!


2009. február 9., hétfő

Ennek nem tudok jó címet adni...csak gondolat

Lehet, hogy kicsit máshogy alakul a blogom megítélése, mint ahogy azt gondoltam. Igazából eddig szinte mindenkinek csak a receptek keltették fel a figyelmét (ez derül ki túlnyomó részt azok szavaiból, akik megtiszteltek azzal, hogy szóban vagy írásban reagáltak a blogra). Pedig igazából nem "recept-tár" céllal indítottam el. Az csak egy mankó, hogy ötleteket adjon, segítsen, hogy mit is lehet enni egészségesen, mit is lehet enni, hogy tartani tudjuk az 1200 kalóriás diétát. De önmagában (a fiatalokat leszámítva, bár náluk is vannak már túlsúlyosak...) nem sokat ér. Nem tudom, hogy mennyi figyelmet kapott az a rész, amiben leírom, hogy mivel lehet beindítani a fogyást; mit kell tenni utána; mik azok a szerek, melyeket az orvosok is ajánlanak; hogy honnan indultam és eddig meddig jutottam; hogy itt nem csak egyszerűen csökkentett kalóriáról, esetleg finom ételekről van szó, hanem berögzött rossz szokások megváltoztatásáról, egy minőségibb élet lehetőségéről.
Lehet, hogy csak magamat bíztatom azzal, hogy leírom az általam megismert és megtapasztalt dolgokat, de ha csak egy-két ember átgondolja és megpróbálja, akkor már megérte. De nincsenek illúzióim, pedig egymást segítve könnyebb lenne.
Fogom továbbra is feltölteni azokkal a dolgokkal, amiket fontosnak tartok, amiket a dietetikusoktól megtanultam, amit már kipróbáltam, kiszámoltam. Nekem ez a dolog fontos...és a blogom is...
New life, new chance - új élet, új esély - nem "csak" a konyhában!

Nincsenek megjegyzések: